Film Hvězdy nám nepřály a Blogger TAG!

Zdravím všechny :)
Možná víte, že jsem už jednou do Blogger TAG nominovaná byla, proto si pravidla trošku pozměním a vlastně už jenom odpovím na otázky, které mi MonulkaS16 vymyslela a já jí za to moc děkuju :)
Součástí Blogger TAGu je i zmínění 10 věcí o sobě samém, ty použiju už z mé předchozí účasti (protože nestíhám a hlavně jsem líná cokoliv vymýšlet :)). Podívejte se na ně tedy TADY.


Odpovědi na 10 otázek od Monulky :)
2. Co tě vedlo k založení blogu?
4. Jaké jsou tvé oblíbené seriály?
5. Jaký je tvůj oblíbený autor/ oblíbení autoři
6. Co ty a domácí mazlíčci?
7. Nejoblíbenější knižní postava?
8. Je nějaká kniha, u které tě zklamalo filmové zpracování?
9. Jaké je tvé oblíbené jídlo?
10. Jaká je tvá oblíbená květina?
Děkuju za otázky :))
A teď k Hvězdám...
Mějte se krásně, užívejte si víkend! Ten můj je nabitý, protože celé odpoledne budu po lese pobíhat převlečená za loupežníka a strašit děti v rámci každoročního Pohádkového lesa. A to ani nemluvím o tom, že bych se nejraději ve tři hodiny vypařila a šla fandit Petře Kvitové ve finále Wimbledonu! Kdyžtak držte palce i za mě :)!

1. Kdy jsi poprvé šla do knihovny?
Poprvé to bylo asi když jsem přestoupila na gympl, takže v primě/6. třídě. Moc dlouho jsem do ní ale nechodila a nevrátila se tam dodnes...
K založení tohoto blogu vedla asi hlavně nuda. Po maturitě jsem začala číst víc knížek, protože jsem na to konečně měla čas. A protože mě baví psát a dělit se o své názory, blog se mi jevil jako nejschůdnější možnost. 
3. Co plánuješ na léto?
Spoustu akcí s kamarády, zábavy, festivaly, nějakou tu tuzemskou dovolenou. Taky bych ráda zhubla, ale když vidím ten seznam akcí kam se chystám, půjde to těžko :))
Určitě to budou The Vampire Diaries a teď už i The Originals. Dál mám ráda i Glee a bavily mě i Pretty Little Liars. Chystám se ale začít sledovat i další seriály a tak budu ráda za každý tip od vás!
Nemám oblíbeného autora. Zatím. Doposud jsem moc neřešila, od koho knížka je. Stalo se mi mnohokrát, že se mi jedna knížka od daného autora líbila a druhá naopak ne. 
Miluju zvířata a domov bez nich si nedokážu představit. Teď máme doma ,,jen" dva psy a čtyři kočky, dřív k tomu patřila i další havěť jako třeba morče nebo potkan :)
Jeee tak to je těžké, většinou si v každé knížce nějakou najdu. Třeba v Harrym Potterovi mám ráda všechny postavy a zařadila bych je ke svým oblíbeným. Jinak v Hunger Games jsem si oblíbila Peetu, v Hostitelovi třeba Melanie...
Moc filmy nesleduju a pokud se dívám na nějaký podle knižní předlohy (kterou jsem četla), tak počítám s tím, že bude film odlišný, třeba pro mě lehce horší... takže asi ne.
Těch je :) Ale jestli něco nikdy neodmítnu, pak je to pizza :)
Nejsem ,,květinomil" a jejich krásu moc neobdivuji - tím neříkám, že se mi nelíbí. Jen nevím, která je ta nej ...:)

Nominovat už nikoho nebudu, většina z vás už se tím prohrabávala několikrát :))

Jak už jsem psala v minulém článku o knize Hvězdy nám nepřály, který (nečekaně :D) přitáhl největší pozornost v (krátké) historii mého blogu, chtěla jsem dát příběhu Guse a Hazel ještě jednu šanci, tentokrát té filmové verzi. A vyplatilo se...
Film se mi líbil daleko víc, než knížka. Sice jsem nebrečela, tak jako kolem mě všechny moje kamarádky a taky ostatní návštěvnice sálu - a že to občas byly pořádné vzlyky, ale příběh mne zasáhl daleko víc, než ten na papíře. Dokázala jsem se oprostit od toho, jak moc otravná byla knižní Hazel a ve filmu, kde naštěstí vypustili většinu jejích špatných nálad a hlavně přechytralých monologů, jsem ji začala mít i celkem ráda. Filmová Hazel taky vypouštěla na povrch daleko víc emocí, než Hazel knižní, a tak jsem s ní mohla její příběh víc prožívat.
Drobné změny, které ve filmu všichni jistě našli, mi vůbec nevadily. Byly udělány tak, že zkrátily a zjednodušily děj, ale přitom ho nijak neovlivnily. Obsazení herců je podle mě taky skvělé, i když jsem z představitele Guse nebyla tak odvázaná jako ostatní, hodil se do celkového obrázku. 
Přesto nemám potřebu film vidět znovu a ani mě spokojenost po zhlédnutí filmu nedonutila přehodnotit názor na knížku. 
Jak se vám líbil film, zdál se vám lepší než knížka? :)

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Film Hvězdy nám nepřály a Blogger TAG!

  1. pěkné odpovědi :) já teď sleduji seriál Veronica Mars- je už starší, ale stojí za to, včera jsem se dozvěděla, že je nově natočený i film jako pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čo máš proti knižnici?:D
    Glee mám tiež rada, TVD som sledovala ešte minulý rok, tento už nie.:D Odporúčam určite Once Upon a Time.:) :D
    Som rada, že sa ti páčil aspoň film aspoň do istej miery.:D Ja som si ho zamilovala rovnako ako knihu.:)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.