Měsíční NEJ #1

Ahoj všichni :)
Ráda bych stihla přidat článek ještě před tím, než vyrazím někam ven, protože k tomu páteční večer a navíc takhle slunečný a teplý večer přímo vybízí :)
Dnes je to přesně měsíc, co jsem si blog založila :) Chápu, že většina z vás už slaví několikaleté narozeniny vašeho blogu, ale každý někdy začal a věřím, že jste ze svých prvních pokroků měli taky takovou radost jako já! Pro začátek chci poděkovat všem mým 18 pravidelným čtenářům! Jsem vážně ráda za každého z vás, kdo můj blog navštíví, okomentuje článek, nebo se stane právě pravidelným čtenářem :) Děkuju i 11 sledujícím na facebookové stránce!

Podobné články shrnující předchozí měsíc najdete snad na každém blogu, já nebudu výjimkou, pouze ho nebudu zveřejňovat na začátku/konci měsíce, ale uprostřed, jako připomenutí založení blogu :)

Jdeme na to? :)

Měsíc v číslech
Za poslední měsíc se mi podařilo přečíst 8 knih, nebudu počítat rozečtené Silo. Z těchto osmi knih jsem zrecenzovala hned sedm, nechtělo se mi pouze do knížky Hvězdy nám nepřály, protože recenzí na tuto knihu najdete na internetu stovky. Přesto jsem se ale článku o tomto fenoménu nevyhnula :)
Spočítala jsem si také přečtené stránky a mám velkou radost z výsledného čísla 2419. Trošku mě mrzí, že nemám žádnou knihu delší než 500 stran, protože bych se pak mohla zapojit do skvělého projektu Pětistovka je jen číslo :) Třeba příště!

Dále jsem vybrala 7 kategorií, v jakých budu knížky hodnotit. Vždy vyberu pouze jednu knihu. A je vám určitě jasné, jak to bylo těžké :))
Vybírala jsem z knih:

  • Nebezpečně blízko - Linda Howard
  • Open - Andre Agassi
  • Hvězdy nám nepřály - John Green
  • Kroky v temnotě - Michelle Paverová
  • PS: Miluju tě - Cecelia Ahern
  • Tahle píseň ti změní život - Leila Sales
  • Cizí tvář - Linda Howard
  • Zapomenutá - Catherine McKenzieová
Kniha, která mne nejvíce překvapila
Kroky v temnotě - Michelle Paverová
Nečekala jsem, že by mě horor mohl tak bavit. Navíc je to celkem neznámá knížka, takže jsem nevěděla, do čeho jdu. Naštěstí je anotace udělaná výborně a je natolik tajemná, že jsem si knihu okamžitě musela přečíst.

Kniha, která mne nejvíce zklamala
Hvězdy nám nepřály - John Green
Zde jsem se ještě rozhodovala mezi Hvězdami a Cizí tváří od Lindy Howard, nakonec ale vyhrály Hvězdy hlavně kvůli tomu, že jsem díky spoustě nadšených recenzí očekávala úžasný čtenářský zážitek a to se nestalo.

Nejvíce přeceňovaná kniha
Hvězdy nám nepřály - John Green
Tahle kategorie se může zdát téměř stejná, jako ta předchozí, já v ní ale rozdíl pociťuji. Hvězdy jsem znovu vzala na pranýř. Na druhou stranu, je to jen můj názor, hodně z vás by tento žebříček sestavila úplně jinak.

Kniha, která nebyla určená pro mě
Tahle píseň ti změní život - Leila Sales
Zde se jedná o knihu, která mě dost možná ani nemohla zaujmout, protože jsem na ní už asi stará a nedokážu se do příběhu tolik vcítit (třeba někdo z vás tu schopnost má :)). Tahle knížka ode mne dostala tři hvězdičky, stále nevím, jestli je to hodnocení správné, jestli bych nehodnotila jinak, ale ... opravdu mi při čtení přišlo, že tohle už vážně není nic pro mě.

Nejzajímavější námět
Kroky v temnotě - Michelle Paverová
U téhle kategorie jsem chtěla nejprve zmínit knihu Nebezpečně blízko od Lindy Howard, ale tajuplné Špicberky s tím ...(nechci spoilerovat :)) prostě vyhrály, musely!

Nejzábavnější kniha
Nebezpečně blízko - Linda Howard
Ani jedna z knih, kterou jsem četla, nebyla vyloženě komedie, ale ani jedna nebyla vyloženě smutná. Nejvtipnější mi přišel právě příběh ztroskotanců, kteří se mezi sebou i za tak těžké situace stále pošťuchují.

NEJ letní čtení
Zapomenutá - Catherine McKenzieová
K téhle kategorii není co dodat, lepší letní čtení v daných osmi knihách nenaleznete, doporučuju :)

NEJ kniha
Open - Andre Agassi
Tohle byla jednoznačná volba. Příběh, u kterého se budete smát, brečet, řvát a očekávat, co se stane dál. Nebojte se autobiografie ani toho, že se jedná o příběh tenisty, brzo zapomenete, že vlastně tenis nemáte rádi :)

Četli jste některé z výše zmíněných knih? Nebo alespoň mou recenzi? :)


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Měsíční NEJ #1

  1. Pěkné :) na příští měsíc se také chystám napsat tento projekt. Je mi líto že tě Hvězdy nám nepřály tak zklamaly :\ a ještě Gratuluji k prvnímu měsíci a ke čtenářům :D Já už mám měsíc a pět dnů ale pravidelných čtenářů mám jenom 6 :(

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, já se chystám točit nějaké takové video :) Gratuluji k prvnímu měsíci, taky jsem jednou začínala a začátky tehdy byly mnohem těžší než teď :) Držím palce, ať to jde dál dobře :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.