Zachyceno co čtu #2

Ahoj všichni :)

Tak jak si užíváte sluníčka? :) Já se přiznám, že po tolika prosluněných dnech už z něj nejsem tak nadšená a naopak jsem objevila kouzlo čtení si na terase při dešti nebo za zvuku přicházející bouřky (a to se bouřek bojím :)). Dneska jsem ale sluníčka využila, abych přidala další článek do rubriky Zachyceno co čtu. 
Dopoledne jsem dočetla Prach jsi a v prach se obrátíš a ještě teď na tu knihu myslím, protože příběh to je opravdu skvělý. Jestli si myslíte, že vás už nic nepřekvapí a v každé knize víte souvislosti a jméno vraha od samého začátku, dejte této knížce z norského prostředí šanci, ať vás vyvede z omylu :)
Ale teď už k mým ,,úžasným" fotkám! :) Před chvílí jsem rozečetla Mámin seznam a už teď to vypadá na silný přiběh, kor když si člověk uvědomí, že takhle to opravdu bylo! Uvidím, co bude dál...:)







Tak se mějte krásně a napište mi do komentářů, co právě čtete vy :))




Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Zachyceno co čtu #2

  1. To vypadá zajímavě! :) O čem ta kniha má být? A podle jaké skutečné události? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smrt matky na rakovinu. Kniha je psána přímo otcem (respektive ne přímo, jak sám v úvodu píše, napsat knihu by sám nezvládl, ale...) :))

      Vymazat
  2. o Prachu jsem uz taky slysela a premyslim, ze se do toho pustim. a cteni na slunicku nemam vubec rada, teda spis nemam rada slunicko, to cteni mi nevadi ... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prach vážně doporučuju! :) ... jééé tos to pěkně vystihla :D

      Vymazat
  3. O knize jsem neslyšela, ale má moc hezkou obálku. :) tak se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu jsem četla a vůbec se mi nelíbila. Námět je sice super, ale přišlo mi to až moc přeslazený a až moc dokonalý (ale já jsem cynik). Takže se těším na to, co na ni řekneš ty. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku se bojím podobné reakce, ale třeba jsem v poslední době ,,vyměkla" :)

      Vymazat
  5. Ja by som túto knihu asi čítať nemohla, lebo by som pri nej plakala od večera do rána. Ja na to nemám žalúdok :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pořád spíš na začátku, ale u Hvězd jsem taky nebrečela, celkově brečím u jiných typů knih, takže snad to zvládnu bez velké spotřeby kapesníků :))

      Vymazat
  6. Tenhle problém máme asi všichni :D :))

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.