Rozbaleno #13

Ahoj všichni! :)

Píšu zase v rychlosti - jak jinak taly! Už bych měla dávno spát, protože jsem unavená z mnoha nocí o pár hodinách spánku a navíc ráno vstávačka v 6, chtělo by to se trochu prospat... Ale já jdi radši psát článek pro vás! O mé nealtivitě...
Miluju Prahu, studentský život a nabitý program. Je toho v mém životě tolik nového. Pro mnohé z vás by to byly nevýznamné a nezajímavé věci, ale já si užívám každou minutu :) S tím je ale spojená má blogová a recenzentaká nealtivita... Bohužel... Vážím so důvěry, kterou do mne vložilo velmi brzo po založení blogu hned několik nakladatelství, knihkupectví a serverů a mrzí mě, že se s recenzemi opožďuji. Chci je ale psát co nejlépe (i když i ty mají teď z mého pohledu sestupnou tendenci, jak je píšu ve spěchu a brzo po přečtení knížky...), a tak raději o pár dní prošvihnu deadline... Recenzáky jsem teď doslova zavalená! A jedna kniha je lepší než druhá! Není ale moc ody najit čas na čtení - buď jsem ve škole, nebo na brigádě (mé první, za lterou vděčím úzlasné Madlence) v Neoluxoru, či s přáteli. Přesto so ten čas snažím udělat, i když často marně. Teď bych mohla mít pár dní klidnějších, takže se vrhnu na všechny čtecí resty a budu se držet zuby nehty, abych si o další knížky neříkala, protože pro úspešné atestace ve škole musím přečíst několik pořádných knih (pohybujeme se okolo 1000 stran u jedné a navíc jsou to učebnice, takže je musím také umět). Tím samozřejmě neříkám, že už nadále s nikým nechci spolupracovat, to vůbec ne! Jen se trochu uklidním v odebírání recenzáků a budu doufat, že to druhá strana pochopí :) Pro mě je totiž každá spolupráce pocta a mám hodně výčitek svědomí, když nestíhám... 
A doma se mi válí tolik nepřečtených knih!!! Achjo... A teď si představte, že noví členové knižního klubu si mohou objednat až tři knihy za poloviční cenu!!! ... A co vlastně teď čtu? Nesbøa! A eroťárnu :)
A už to nemůžu prodlužovat, nebo ráno nevstanu, a to bych nerada, protože mě čtení staroseverských textů vážně baví a zajǐmá! :))

Takže jdeme rozbalovat... 


Máme tu balíček od Fragmentu :)




Tušíte?


Spooousta bublinek!!!


A jedna knížka, na kterou se po přečtení prvního dílu hoooodně těším, takže Fragmentu děkuju! :))

Mějte se krásně a uživejte života!
Míša

PS: to byla zpověď blogera v prvním ročníku VŠ v Praze psaná horkou jehlou :D

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Rozbaleno #13

  1. petrusovou jsem cetla celou a libila se mi, tak snad si taky pekne poctes. jinak ten vs zivot mi fakt chybi, taky jsem si to uzivala, takze v klidu dal uzivej, zbytek nejak dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na jaké jsi VŠ Míšo? :) Držím pěsti, shon se školou a prací moc dobře znám.

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem nečetla, ale chtěla bych, i když to říkám pořád dokola :D Já ti tak nezávidím, já jsem v druháku a mám poct, že se za chvíli zhroutím, jak níc nestíhám.. :D Ale držím palce, ať ti to všechno jde :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkuju za každý komentář :)

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.